Bestelproces & bezorging

Kijk rond in onze webwinkel en voeg producten toe aan je winkelwagen door op de ‘in winkelmand’ knop te klikken. Je kunt op de productpagina zien of een product op voorraad is. De prijzen die je ziet zijn altijd inclusief btw. In de winkelwagen zie je alle producten die je hebt toegevoegd.

Klik vanuit je winkelwagen op ‘doorgaan naar afrekenen’ om je bestelling te plaatsen. Het bestelproces bestaat uit drie stappen. Allereerst wordt je gevraagd je verzend- en betaalgegevens in te vullen. Vervolgens wordt je gevraagd om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Ten slotte kan je de afhaallocatie of de optie ‘pakketje gemak’ kiezen. Hierbij kun je een locatie bij jou in de buurt kiezen waar je het pakket kunt ophalen.

Als alles klopt klik je op ‘Bestelling plaatsen’ en wordt je doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van onze betalingsprovider Mollie om je betaling te voldoen.

Na het plaatsten van je bestelling ontvang je van ons per e-mail een orderbevestiging. Zodra je betaling succesvol is verwerkt ontvang je per e-mail een betaalbevestiging en de factuur van je bestelling. De verzendbevestiging – met track & trace – ontvang je zodra jouw bestelling is verwerkt in ons magazijn.

 

Bezorging en levertijden

Onze pakketten worden bezorgd door PostNL. Voor verzendingen binnen Nederland, staan wij voor het principe ‘Voor 17.00 uur, morgen in huis’ met uitzondering van het weekend. De levertijd voor verzendingen binnen Europa is twee tot drie werkdagen. 

 

Vragen of opmerkingen?

Neem gerust contact met ons op.

Je kunt mailen naar klantenservice@weekendwebshop.nl of bellen naar 020-2628800. Wij zijn op alle werkdagen bereikbaar van 09.00 uur tot 17.00 uur.