Bestelling & verzending

Mijn (brievenbus)pakket is te laat geleverd, wat moet ik doen?

Als jouw bestelling voor 17.00 uur besteld is, verzenden wij het dezelfde dag. In 98% van de gevallen levert PostNL het pakket de volgende dag. Als dit niet het geval is, wordt het later alsnog geleverd. Mocht het na een week nog niet bezorgd zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dan bieden wij een gepaste oplossing.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als de bestelling geplaatst is via bol.com kan het nog wel geannuleerd worden. Indien de bestelling bij een andere verkooppartner of via onze eigen website geplaatst is, kan het niet meer geannuleerd worden.

Kan het bezorgadres nog gewijzigd worden nadat ik de bestelling geplaatst heb?

Nee, wij kunnen het bezorgadres niet meer aanpassen.

Mijn product is kapot geleverd, wat nu?

Wij pakken (breekbare) artikelen zo goed mogelijk in, maar helaas gaat er tijdens de verzending wel eens iets kapot. Mocht dit het geval zijn, stuur dan een foto van het kapotte product naar onze klantenservice en wij bieden een gepaste oplossing.

Factuur

Het factuuradres staat verkeerd op de bevestigingsmail, wat moet ik doen?

Het factuuradres dat op de bevestigingsmail vermeld staat kan genegeerd worden. De adressen die je hebt aangegeven voor bezorging en facturering nemen wij over.

Kan ik de factuur ontvangen van mijn bestelling?

Wij sturen niet automatisch een factuur, maar als je deze wilt ontvangen is dat uiteraard mogelijk. Stuur een e-mail naar onze klantenservice met je ordernummer en wij versturen binnen één werkdag de factuur.

Retourneren

Ik heb mijn artikel via bol.com besteld en ik wil het gratis retourneren. Hoe kan ik dit doen?

Het retourproces verloopt via bol.com. Log in op je bol.com account en ga naar je bestellingen. Daar kun je het artikel dat je wilt retourneren als retour aanmelden. Vervolgens ontvang je een retourlabel en dit plak je op het pakket. Je brengt het naar een afleverpunt en ontvangt zo snel mogelijk het aankoopbedrag op de rekening waar het artikel mee besteld is. Als je gekozen hebt voor de optie “achteraf betalen”, dan komt de betalingsherinnering te vervallen.

Ik heb mijn artikel via jullie eigen website of een andere verkooppartner dan bol.com besteld. Hoe kan ik het gratis retourneren?

Je stuurt een e-mail naar onze klantenservice met de vraag om een retourlabel. Vergeet niet je ordernummer en het artikel dat je wilt retourneren te vermelden. Vervolgens sturen wij een retourlabel naar het e-mailadres waar de bestelling mee geplaatst is. Met het label dat gecreëerd wordt, kun je het artikel gratis retourneren.

Hoe lang duurt het verwerken van mijn retournering?

Wij streven ernaar om de retourneringen binnen 5 werkdagen te verwerken. Wanneer dit gebeurd is, ontvang je een bevestiging per e-mail. Vervolgens duurt het nog wel een aantal werkdagen voordat het bedrag is teruggestort. Als je gekozen had om de bestelling achteraf te betalen, dan vervalt de betalingsherinnering.